Γιάννης Μυλόπουλος / ΤΟ FLYOVER ΔΩΡΟ ΣΤΑ ΛΟΜΠΙ ΤΩΝ ΕΡΓΟΛΑΒΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΒΕΝΖΙΝΗΣ

Πρόκειται για έργο περιττό και ζημιογόνο, καθώς ξεκίνησε να κατασκευάζεται:

– Εκτός πνεύματος βιώσιμου σχεδιασμού, που απαιτεί προτεραιότητα στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, (δίκτυο Μετρό με επεκτάσεις δυτικά και προς αεροδρόμιο, λεωφορεία, Τραμ και Προαστιακός Σιδηρόδρομος), με στόχο τη δραστική μείωση της κυκλοφορίας των αυτοκινήτων στους δρόμους

– Με λάθος κυκλοφοριακά δεδομένα, (ως εάν το Μετρό να μη λειτουργήσει ποτέ και ως εάν οι κυκλοφοριακοί φόρτοι να μη μειωθούν εξ αιτίας της λειτουργίας του)

– Σαν μονόδρομος, χωρίς συγκριτική αξιολόγηση άλλων εναλλακτικών, όπως οι επεκτάσεις του Μετρό δυτικά και προς αεροδρόμιο, η εξωτερική περιφερειακή και άλλες παρεμβάσεις για την ενίσχυση της περιφερειακής

– Χωρίς κυκλοφοριακή μελέτη και γι αυτό χωρίς διαχείριση των συνεπειών στη φάση της κατασκευής του, αιτία για την καθημερινή ταλαιπωρία χιλιάδων πολιτών

– Χωρίς περιβαλλοντική μελέτη και χωρίς φροντίδα για τις συνέπειες στο δασος του Σέιχ Σου, στα οικοσυστήματα και στα ρέματα της περιοχής που κινδυνεύουν από πλημμύρες

– Χωρίς οριστική στατική μελέτη και χωρίς μελέτη οδοποιίας και

– Χωρίς κοινωνική διαβούλευση και χωρίς εξασφάλιση κοινωνικής συναίνεσης.

Είναι ένα έργο υπερδιαστασιολογημένο, φαραωνικών διαστάσεων, που υπηρετεί άλλες σκοπιμότητες και αλλότρια συμφέροντα, όπως τα λόμπι των εργολάβων και της βενζίνης και σε κάθε περίπτωση όχι το κοινό καλό.

Posted in ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *